برای ارائه دقیق‌ترین تعریف از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی باید ابتدا بخش اول این عبارت یعنی «بازاریابی» را تعریف کنیم. بازاریابی در اصل یک فرایند محسوب می شود، یعنی شروع دارد اما پایان ندارد، پایان بازاریابی یعنی پایان کسب و کار و پایان درآمدزایی. بازاریابی فرایندی مدیریتی، اجتماعی و روانی است و وقتی این فرایند به کمک ابزارهای اینترنتی انجام شود، بازاریابی اینترنتی را شاهد هستیم. بازاریابی یک هدف واحد دارد و آن هم یافتن مشتری است. به زبان ساده پیدا کردن مشتری در اینترنت و به کمک ابزارهای فناورانه «بازاریابی اینترنتی» نامیده می‌شود، اگرچه قبل از فراگیرشدن اینترنت «بازاریابی دیجیتالی» یا «دیجیتال مارکتینگ» و بازاریابی الکترونیکی هم وجود داشته، اما امروزه تعیین کردن مرز الکترونیک و دیجیتال و اینترنت در فرایندهای مدیریتی سخت و مبهم شده است.


آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو بازاریابی ,دیجیتال ,اینترنت ,یعنی ,تعریف ,مارکتینگ ,دیجیتال مارکتینگ ,بازاریابی اینترنتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش شبکه و آموزش سیسکو sogol77 پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان وکیل پایه یک مهریه طلاق تهران تخفیف ویژه فقط برای امروز وبگردی ها/بزرگترین مرجع کلش اف کلنز شرکت فراز بینش سپهر روش های خرید اینترنتی ساک لوازم نوزاد فروشگاه سیبزمینی دانستنی های تازه پزشکی